Vacature Medewerker operationele inkoop

Medewerker operationele inkoop in Leiden

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een interessante ondersteunende functie in de inkoop? Ben

jij graag het aanspreekpunt voor klanten als het om bestellingen en

inkooporders gaat? En ben jij beschikbaar tot juni 2024? Dan zoeken we jou!

wat bieden wij jou
  • Leiden - LUMC
  • Tijdelijke baan voor 36 uur per week
  • schaal 6 cao UMC
  • Veelzijdige functie op de afdeling inkoop
wie ben jij

We zoeken een tijdelijke nieuwe collega met sterke communicatieve vaardigheden, die klantgericht is en een flexibele werkhouding heeft. Ook accuraatheid en goede plannings- en organisatievaardigheden zijn belangrijk. Voldoe je ook nog aan onderstaande punten? Dan ben jij wellicht de perfecte kandidaat!

  • Afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur met ervaring op een inkoopafdeling.
  • Bij voorkeur een afgeronde NEVI 1-opleiding
  • Beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur ook Engelse en/of Duitse taal.
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Word, Excel en Outlook).
wat ga je doen

Als medewerker operationele inkoop houd je je bezig met de inkoopadministratie. Je verwerkt de bestelaanvragen en stelt inkooporders op, bewaakt deze orders en handelt de facturen af. Je bent daarbij hét

aanspreekpunt voor je interne klanten. Als algemene vraagbaak los je vlot de vragen en problemen op die met het bestelproces te maken hebben. Je onderhoudt daarbij contacten met onze vele binnen- en buitenlandse

leveranciers, zowel telefonisch als via de mail. Met je inzicht in de inrichting van een inkoopadministratie help je de afdeling Inkoop te optimaliseren.

waar ga je werken

Het Facilitair Bedrijf is in het LUMC verantwoordelijk voor de dienstverlening

op het gebied van beveiliging en crisismanagement service en ontvangst,

logistiek, zorgservices en voeding, medische technologie. De afdeling Inkoop

vervult een centraal coördinerende, adviserende en uitvoerende rol op het

gebied van initiële inkoop, contract- & leveranciersmanagement en operationele

inkoopservice. Je komt te werken bij de subafdeling Operationele Inkoopservice.

Op deze afdeling werk je in een dynamische team waar een informele sfeer

heerst.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3434 – 3434
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via onderwijs.west@nl.randstad.com of 040 298 4222. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Katwijk
  2. Medewerker operationele inkoop Randstad 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures