Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een interessante ondersteunende functie in de inkoop? Ben
jij graag het aanspreekpunt voor klanten als het om bestellingen en
inkooporders gaat? En ben jij beschikbaar tot juni 2024? Dan zoeken we jou!
wat bieden wij jouWe zoeken een tijdelijke nieuwe collega met sterke communicatieve vaardigheden, die klantgericht is en een flexibele werkhouding heeft. Ook accuraatheid en goede plannings- en organisatievaardigheden zijn belangrijk. Voldoe je ook nog aan onderstaande punten? Dan ben jij wellicht de perfecte kandidaat!
Als medewerker operationele inkoop houd je je bezig met de inkoopadministratie. Je verwerkt de bestelaanvragen en stelt inkooporders op, bewaakt deze orders en handelt de facturen af. Je bent daarbij hét
aanspreekpunt voor je interne klanten. Als algemene vraagbaak los je vlot de vragen en problemen op die met het bestelproces te maken hebben. Je onderhoudt daarbij contacten met onze vele binnen- en buitenlandse
leveranciers, zowel telefonisch als via de mail. Met je inzicht in de inrichting van een inkoopadministratie help je de afdeling Inkoop te optimaliseren.
waar ga je werkenHet Facilitair Bedrijf is in het LUMC verantwoordelijk voor de dienstverlening
op het gebied van beveiliging en crisismanagement service en ontvangst,
logistiek, zorgservices en voeding, medische technologie. De afdeling Inkoop
vervult een centraal coördinerende, adviserende en uitvoerende rol op het
gebied van initiële inkoop, contract- & leveranciersmanagement en operationele
inkoopservice. Je komt te werken bij de subafdeling Operationele Inkoopservice.
Op deze afdeling werk je in een dynamische team waar een informele sfeer
heerst.
sollicitatieKun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | administratief medewerker subsidieaanvragen |
Startdatum: | 29-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3434 – 3434 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via onderwijs.west@nl.randstad.com of 040 298 4222. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Katwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
© Katwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.