Vacature Office Manager

Office Manager in Katwijk Zh

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een echte bekende in Katwijk. Het is een unieke groep bedrijven waarin de ontwikkeling van de bouw, nieuwbouw, vastgoed én makelaardij gecombineerd word. Ze realiseren indrukwekkende projecten in de regio en beschikken over meer dan 700.000 m2 vastgoed! Ook beschikken ze over eigen business centers met verschillende vestigingen in Haarlem, Leiden, Zoetermeer en Alphen aan den Rijn. Ze richten zich zowel commercieel als technisch op de projecten. 

Er zijn ongeveer 130 mensen in dienst binnen deze dynamische werkomgeving. Ze vinden het belangrijk dat je jouw eigen verantwoordelijkheid neemt, daar tegenover staat flexibiliteit. Ze hebben zelfs een eigen personeelsvereniging die leuke uitjes organiseert, want leuke dingen doen met collega's vinden ze erg belangrijk! De locatie waar jij komt te werken is Katwijk en ze zijn goed bereikbaar met de auto. 

Functieomschrijving

Sta jij stevig in je schoenen en wil jij hét aanspreekpunt zijn binnen een organisatie? Ben jij iemand die dienstverlenend is en staat gastvrijheid op nummer 1? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Als Office Manager zal jij samen met jouw collega's de werkzaamheden opvangen van het team vastgoedbeheerders. Een deel van je dagelijkse werkzaamheden bestaat uit het communiceren met huurders en onderaannemers. Je bent het eerste aanspreekpunt met wie ze contact hebben, je beantwoord vragen, je lost problemen op en indien nodig verwijs je ze naar de juiste contactpersoon. 

Daarnaast houdt jij je ook bezig met de volgende werkzaamheden:    

  • Het maken van werkopdrachten;
  • Beantwoorden van de telefoon; 
  • Het beheren van e-mails en agenda’s.

Het is een afwisselende functie die voor 32 tot 40 uur beschikbaar is. 

Functie-eisen

'Enthousiast, representatief en een kei in communicatie'

  • Ervaring in een administratie of secretariële richting;
  • Je hebt administratieve- en computervaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal. De Engelse taal is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring tussen de €2.700 - €3.400 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • Vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever voor 12 maanden, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Het stimuleren van jouw persoonlijke groei;
  • Ruimte voor eigen inbreng en ideeën;
  • Toffe uitjes.

Is dit een functie op jouw lijf geschreven en ben jij als een vis in het water in de vastgoed? Reageer snel en we nemen contact met je op. Heb je vragen, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. 



Functie:medewerker servicedesk hr
Startdatum:20-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3400 – 3400
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via j.versteegen@werk.olympia.nl of Julia Versteegen. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Katwijk
  2. Office Manager Olympia 20-02-2024

Bekijk ook andere vacatures