Tactisch Medewerker Financiële Hulpverlening
Werk/ Inkomen
Heb jij originele ideeën die kunnen ondersteunen bij kortlopende projecten?
Hou je van pionieren en kan jij jezelf wegwijs maken in een nieuwe functie? Wil je een positieve bijdrage leveren aan de professionalisering van onze afdeling? Denk je graag inhoudelijk mee en heb je oog voor verbeterpunten? Dan is deze functie van tactisch medewerker bij Financiële Hulpverlening iets voor jou!
Wat ga je doen?
In deze dynamische functie is geen dag hetzelfde. Je bent ondersteunend aan de Teammanager en neemt allerlei administratieve en praktische zaken uit handen zodat zij hun tijd zo effectief mogelijk kunnen besteden. Naast secretariële ondersteuning lever je proactief en op zelfstandige wijze een bijdrage aan kortlopende projecten. Denk hierbij aan meedenken in het optimaliseren van managementinformatie en het structureren van kennis en gegevens.
Ook het organiseren van teamuitjes kunnen we aan je overlaten. Door met een positief kritische blik de dossiers te screenen en analyseren en door mee te kijken met processen draag je bij aan het verbeteren van de dienstverlening, waardoor je de teammanager [AeB1] helpt om de basis op orde te krijgen. Het begrijpen en analyseren van verschillende processen en werkwijzen die invloed op elkaar hebben, is belangrijk. Daarnaast ben je iemand die onderbouwd advies kan geven over wat het juiste proces zou zijn en wat voor een invloed dat wellicht op andere processen heeft. Je bent digitaal zeer vaardig en denkt graag proactief mee over het gebruik van bijvoorbeeld SharePoint, Zoom, MS Teams, Excel etc. Daarnaast ondersteun je het MT bij andere praktische zaken.
Wat vragen wij?
Jij bent het type persoon dat graag een centrale rol speelt: degene die volledig op de hoogte is van alles wat er gaande is, betrokkenheid toont, weet waar informatie te vinden is, en de meest effectieve manieren van organiseren begrijpt. Je hebt het vermogen om snel te schakelen, beschikt over analytische vaardigheden, en bent altijd gericht op het vinden van oplossingen. Bovendien ben je proactief in het aandragen van ideeën om werkprocessen te verbeteren. Je bent toegewijd en hebt van nature een talent voor samenwerken. Daarnaast ben je maatschappelijk betrokken en heb je een sterke affiniteit met het schuldhulpverlening.
We vragen ook:
Wat bieden wij?
Wie zijn wij?
Het domein Financiële Hulpverlening heeft als doel de klant 'schuldenzorgenvrij' te maken. De medewerker weet snel de situatie van de klant helder in beeld te krijgen. Vanuit een mensgerichte benadering en het bieden van passende dienstverlening sturen we aan op gedragsverandering en een structurele oplossing. In de begeleiding wordt verder gekeken dan de standaardprocedures en benadert de medewerker de casus volgens de werkfilosofie van SZW: de Bedoeling.
Voor meer informatie over de functie en de sollicitatieprocedure kan je contact opnemen met Adel el Bouzidi, waarnemend afdelingsmanager Financiële Specialisten, op telefoonnummer .
De gemeente Den Haag wil een werkgever zijn waar het prettig werken is. Waar het veilig is en waar ruimte is om vrijmoedig te spreken. Waar er ruimte is voor verschillende mensen, meningen en perspectieven. Den Haag, onze mooie stad achter de duinen, heeft medewerkers nodig die zich willen inzetten voor het welzijn en de leefbaarheid van al onze burgers. Wees welkom om te solliciteren als jij je daarvoor wilt inzetten. Zo zijn we Samen Haags.
Functie: | tactisch medewerker |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3014 – 4244 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Werken voor Den Haag via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Katwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
© Katwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.