NL
Alles over Operatie
Alles over Operatie
Alles over Operatie
Alles over Operatie
Geplaatst op 29 mei 2024
Solution Consultant
Dagelijks moeten onze 40.000 medewerkers goed geïnformeerd worden met up-to-date, relevante en duidelijke informatie die makkelijk te vinden is. Informatie die gebruiksvriendelijk is, bestemd voor de lezer en die prettig leest. Maar die ook eenvoudig helpt bij het beantwoorden van vragen, het melden van incidenten of problemen en het bestellen van bedrijfsmiddelen.
Solution Consultant
Daarom kies je als Solution Consultant voor PostNL
Zichtbaarheid:
Je bent in contact met veel verschillende afdelingen van de verschillende Servicedesks, met het ontwikkelteam en ontwerp team en ook de eindgebruikers van de medewerkersportalen
Je werkt aan de verbetering van de medewerkerportalen en werkt zo dus voor álle medewerkers van PostNL. Je bent de solution consultant voor MijnPostNL, Topdesk, de digitale facility desk en de Mijnwerkplek app.
Je zorgt ervoor dat medewerkers gemakkelijk, sneller en met meer plezier hun werk kunnen doen en zich verbonden voelen met PostNL.
Hiervoor wordt ons interne digitale platform en content herontwikkeld. Onze abitie is een slimme en simpele online employee experience. We gaan naar een intuïtieve manier van het zoeken en vinden van informatie en het afhandelen van medewerker (trans)acties. Toegankelijk op verschillende devices en beschikbaar op basis van de belangrijkste taken van medewerkers.
Uitdaging:
De Solution consultant vormt de brug de functionele wensen van het journey team en de beste technische oplossing voor de presentatielaag. Zorgen voor toegankelijk systeem voor alle eindgebruikers
Vertalen van behoeften naar technische specficatie. Ontwerpen van nieuwe integraties met andere systemen.
Goede sfeer:
Het team bestaat verschillende expertises en jonge collega's. Je werkt veel samen met een IT collega's maar ook met de product owner en UX specialist.
Er wordt nauw samengewerkt met ontwikkelaars in het buitenland
Vrijheid:
Je bepaald je eigen agenda en kunt zelf de prioriteit bepalen welke werk opgepakt moet worden en overlegd dit nauw met de Lead Solution Software Engineer.
Verantwoordelijkheid:
Voor een goed werkend systeem, duidelijk beschreven userstories, verbindende eigenschappen, keuze durven maken, denken vanuit de gebruiker
Ontwikkelkansen :
Je kunt je ontwikkelen zowel in de techniek als in het doorgroeien in competetenties.
Belangrijke competenties zijn analyseren en oplossen. Beschrijven de specificaties en deze goed kunnen overdragen.
Dit is jouw rol
Jouw collega's
Hier kom je terecht
Wij zijn PostNL. En samen met jou blijven we de favoriete bezorger. Dagelijks maken we 1,2 miljoen mensen blij met het bezorgen van bijzondere momenten. Dat kunnen we alleen dankzij jou en ons team mogelijk maken.
Dit bezorgen we jou
Dit breng je mee
Liever eerst een kop koffie of thee met ons drinken om meer te weten te komen over de functie of PostNL? Dat kan! Bel of mail met de recruiter. Dan plannen we direct een afspraak.
Hierbij vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Ook gaan we je referenties na en doen we mogelijk een maatwerkonderzoek.
Wij zoeken zelf naar nieuwe collega's die samen met ons willen bouwen aan het PostNL van de toekomst. Post van wervingsbureaus sturen we daarom retour.
Heb je vragen over deze vacature? Bel me gerust, of stuur me een bericht via e-mail of WhatsApp.
Functie: | solution consultant |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4852 – 7054 |
Uren per week: | 37 – 37 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PostNL via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Katwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
© Katwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.