Vacature Planner

Planner in s-Gravenhage

PLANNER

In de zorg voor gedetineerde patiënten met psychische en somatische aandoeningen die aan de expertise van ons zorgcentrum zijn toevertrouwd, luistert de inzet van onze medewerkers nauw. We zijn op zoek naar twee nieuwe collega-planners die ons kleine, hechte team gaan aanvullen. Er is ruimte voor twee fulltimers, een vaste functie en een tijdelijke functie voor de duur van 6 tot 9 maanden.

JOUW WERK IN

BEDRIJFSVOERING EN STAF

DJI biedt mooi en uitdagend werk in een niet-alledaagse omgeving. Achter de mensen die rechtstreeks contact hebben met de gedetineerden en de forensisch patiënten staan talloze collega’s die elke dag een belangrijke operationele of strategische bijdrage leveren aan het goed functioneren en presteren. Dat klinkt misschien simpel, maar er zit meer achter. Zoals de collega’s van Communicatie, Administratie, Onderwijs, ICT, HRM of Onderzoek. Als facilitair-, inkoop- en financeprofessional kun je bij ons ook alle kanten op. We richten ons namelijk op het volledige spectrum van bedrijfsvoering waarin we ons werk steeds efficiënter en innovatiever willen doen. Als professional bij DJI draag je bij aan de veiligheid van de samenleving.

DIT GA JE DOEN

Als planner met kennis van personeelswetgeving en roostertechnieken maak jij de puzzel passend en draag je bij aan de kwaliteit van ons belangrijke werk. Je gaat als planner werken op de locatie Scheveningen van de PI Haaglanden. Je functie richt zich op het ondersteunen van onze directie en leidinggevenden bij het inroosteren van medewerkers. Je zorgt zowel voor het plannen van de inzet van onze personeelsleden als voor de bijbehorende administratieve afhandeling. Je draagt bij aan de gewenste personele bezetting van medewerkers die gebonden zijn aan roosters. Je bespreekt roosterincidenten met betrokken leidinggevenden en met collega-planners. Je adviseert en draagt concrete oplossingen aan.

Je krijgt als planner te maken met diverse functiegroepen om in te roosteren. Denk aan penitentiair inrichtingswerkers, zorg- en behandelinrichtingswerkers, complexbeveiligers en verpleegkundigen.

Je maakt deel uit van ons informele team van planners en onderhoudt contact met de roostermanagementadviseur Rosa rond het verloop van het roosterproces. Zij stuurt de planners functioneel aan. Je legt als planner verantwoording af aan het hoofd Algemene Zaken.

De band is hecht in dit kleine team van 4 collega’s, er is ruimte voor een lolletje of om samen te sporten in de pauze en soms is het gewoon even heel hard werken in stilte.

“Mijn collega’s en ik leren graag de medewerkers achter de namen in ons roostersysteem kennen, zodat we een planning kunnen maken die zowel aansluit op de behoeften van de organisatie als die van onze collega's”.  Rosa, roostermanagementadviseur.

DIT NEEM JE MEE

  • Je werkt en denkt op mbo-niveau.
  • Reageer je op de tijdelijke functie, dan is kennis van Inplanning een vereiste.
  • Je hebt basiskennis van relevante wet- en regelgeving (Arbeidstijdenwet en verlofvoorschriften).
  • Je hebt affiniteit met het werken met computersystemen en hebt cijfermatig inzicht.
  • Je bent bereid om relevante cursussen te volgen.
  • Je hebt kennis van en ruime ervaring met Excel. 

Dit is jouw kracht

  • Je snapt hoe belangrijk een goede uitvoering van het roosterproces is wat voor impact onvolkomenheden in het proces hebben op organisaties.
  • Je kunt omgaan met mensen en hebt oog voor de verschillende wensen en belangen.
  • Je bent accuraat, klantgericht, organisatiesensitief en integer. 

DIT KUN JE VERWACHTEN

  • Een Individueel Keuzebudget. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en stel je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samen. Het kan bijvoorbeeld bestaan uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) of vakantiedagen
  • Volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer
  • Een pensioenregeling
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof
  • Studiemogelijkheden voor persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling
  • De mogelijkheid gebruik te maken van bedrijfsfitness
  • Salarisniveau - min. Schaal 06 - max. Schaal 06
  • Maandsalaris - min. €2.595,00 - max. €3.238,00 (bruto o.b.v. 36 uur)
  • Dienstverband -  Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd (met eventueel een proeftijd van maximaal 1 maand)
  • Contractduur - 1 jaar
  • Minimaal aantal uren per week - 36
  • Maximaal aantal uren per week - 36 

ER ZIT MEER ACHTER WERKEN BIJ

PENITENTIAIRE INRICHTING HAAGLANDEN

Je krijgt zo’n vijfhonderd collega’s in allerlei functies. Van verpleegkundigen tot complexbeveiligers en van inrichtingswerkers tot psychologen. Wat jullie gemeen hebben is de professionele en respectvolle zorg voor gedetineerden die meer psychische of medische zorg nodig hebben dan in reguliere justitiële inrichtingen kan worden geboden. Bijvoorbeeld vanwege psychotische stoornissen, bijtwonden van politiehonden of hongerstaking. Waar de ene dag soepel verloopt, kan het op de andere dag onrustig zijn. Afhankelijk van je baan merk je dat in het directe contact met de gedetineeden of meer op een afstand.

MEER OVER JOUW TOEKOMSTIGE AFDELING

De locatie Scheveningen van de penitentiaire inrichting Haaglanden bestaat uit het penitentiair psychiatrisch centrum (PPC) en het justitieel centrum voor somatische zorg (JCvSZ). Ook biedt de locatie onderdak aan de detentie-units van de internationale tribunalen.

Het PPC Haaglanden is een diagnostiek en behandelcentrum voor patiënten met een justitiële titel, die lijden aan een ernstige psychiatrische aandoening en voor wie zorg niet op een andere wijze is te organiseren. Het JCvSZ heeft veertig bedden voor gedetineerden met een somatische problematiek. Vaak is bij deze gedetineerden bovendien sprake van psychiatrische problemen. Als planner werk je bij de afdeling Algemene Zaken. Je legt verantwoording af aan het hoofd algemene zaken.

Wil je alvast meer weten over de Penitentiaire Inrichting Haaglanden? Bekijk hier het filmpje.

KIJK JIJ VOORBIJ WAT IEMAND GEDAAN HEEFT?

ER ZIT MEER ACHTER WERKEN BIJ DJI

Je bent samen met je team én gedetineerden verantwoordelijk voor een terugkeer in de maatschappij. Gedetineerden worden uiteindelijk gewoon weer iemands buur. Je werkt hier aan veiligheid door mensen vooruit te helpen. Positieve verandering begint met het besef dat het een optelsom is van de kleinste successen. Die leiden tot groots resultaat. Om dat te bereiken moet je verder kijken, voorbij aan wat iemand gedaan heeft.

MEER OVER WERKEN BIJ DJI

BIJZONDERHEDEN

  • Wanneer je solliciteert op een functie bij DJI dan maak je eenmalig een account aan. Dit zorgt ervoor dat je bij DJI, of bij eventuele andere rijksonderdelen, makkelijk kan solliciteren. Slechts enkele velden zijn verplicht om in te vullen. Met je account kan je ook de status van je sollicitatie inzien, handig toch? Meer informatie hierover vind je in onze sollicitatieprocedure.
  • Ben je in dienst van de Rijksoverheid en heb je een aanwijzing als Van-Werk-Naar-Werk-kandidaat? Of ben je (medisch) herplaatsingskandidaat? Voeg dan een kopie van de aanwijzingsbrief bij je sollicitatie.
  • Voor alle functies binnen DJI is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. DJI vergoedt de kosten voor de aanvraag van een VOG. Wil je weten of je recht hebt op een VOG? Dat kan je hier checken: vogcheck.justis.nl.
  • Je kunt reageren op één van de twee opties: Tijdelijk, 36 uur per week (4x9) voor 6 tot 9 maanden of vast, 36 uur per week (4x9) voor onbepaalde tijd.
  • De gesprekken zullen ingepland worden vanaf 21 juni.
  • Werknemers kunnen vanwege het nieuwe CAO-akkoord uitkijken naar een flinke loonsverhoging van gemiddeld 9,7% vanaf juli 2024. Bovendien zijn er extra voordelen zoals een verhoogd Individueel Keuzebudget en eenmalige uitkeringen.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

ZO SOLLICITEER JE

Spreekt werken bij DJI je aan? Solliciteer direct!



Functie:Planner
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:0 – 0
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Dienst Justitiële Inrichtingen via backoffice@adver-online.nl of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures katwijk
  2. Planner Dienst Justitiële Inrichtingen 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures