Vacature Ondersteuner

Ondersteuner in Wassenaar

Logo voor Gemeente Wassenaar

Managementondersteuner 32-36 uur per week (aanwezig op vrijdag)

MBO+/HBO

Een échte regelaar; enthousiast, proactief én klantgericht, daar zijn wij naar op zoek! Een ondersteuner die het resultaat voor ogen houdt en ook nog een uitstekend kan communiceren. Word jij de onmisbare schakel in het bestuurlijke besluitvormingsproces? Reageer dan snel!
Klaar voor een uitdaging?
De eenheid Ondersteuning zorgt centraal voor professionele ondersteuning richting de gehele organisatie. Je werkt dus als managementondersteuner vanuit de eenheid Ondersteuning voor andere Eenheden. Voor deze vacature zijn we op zoek naar een ondersteuner die voornamelijk de eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling (het fysieke domein) gaat ondersteunen. Deze eenheid houdt zich bezig met vraagstukken op het gebied van verkeer en mobiliteit, groen, duurzaamheid/milieu, economische zaken en toerisme, wonen, etc. Goed om te weten; je werkdagen zijn in principe flexibel in te delen, maar vrijdag wordt wel één van je vaste werkdagen.
Een van jouw belangrijkste taken in de functie van managementondersteuner is het begeleiden én bewaken van de routing van burgemeester & wethouders stukken en raadsadviezen. Daarmee ben jij dé schakel in het bestuurlijke besluitvormingsproces. Je controleert of de aangeleverde stukken door de medewerkers compleet zijn en of ze o.a. zijn afgestemd met financiën en binnen de Eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling. Zijn de stukken niet volledig? Dan stuur je deze terug naar de indiener, met uitleg wat er nodig is om het voorstel te kunnen behandelen. Als de voorstellen compleet zijn, zorg jij dat de complete voorstellen in Ibabs worden gezet voor parafering.
Deze stukken worden tijdens het wekelijks Portefeuillehouderoverleg (PO) op maandag met de betrokken bestuurder besproken. Jouw aanwezigheid is hierbij een must! Hierbij werk je nauw samen met de strategische adviseur en samen stellen jullie de te bespreken agenda op. Tijdens het PO zorg jij namelijk voor het bijhouden van de actielijst en daarna zorg jij dat de juiste collega met deze punten aan de slag gaat. Je bent hét aanspreekpunt voor alle vragen en opmerkingen over de PO vergaderingen.
Nog een belangrijke stap in het bestuurlijk besluitvormingsproces is de B&W-vergadering; zorgen dat de portefeuillehouders tijdig reageren op de stukken die op de agenda staan, is ook onderdeel van jouw werk, een echte aanjager ben jij! Daarnaast bewaak en beheer je de termijnen/deadlines op de lange termijnagenda (LTA) en zet je de schriftelijke raadsvragen uit naar de collega's. Zoals je kunt lezen ben jij de onmisbare schakel in het hele besluitvormingsproces.
Wat breng je mee?

  • Plannen en organiseren, daar ben jij een kei in! Je komt steeds in situaties waar op het laatste moment iets verandert. Jij kunt goed schakelen en je geniet van het in elkaar zetten van 'puzzelstukjes';
  • Samenwerken is the key! Samen bereik je meer dan alleen. Je maakt ook gemakkelijk contact, luistert goed, bent servicegericht en communiceert helder;
  • Je weet van aanpakken en houdt het doel en de resultaten voor ogen;
  • Je hebt gevoel voor de politiek-bestuurlijke omgeving waarbinnen je werkt en de maatschappelijke impact van projecten. Je kunt dan ook goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
  • Je bent ondernemend, proactief en meedenkend;
  • Om deze leuke functie succesvol te kunnen uitvoeren heb je minimaal een opleiding op MBO+/HBO niveau aangevuld met waardevolle werkervaring;
  • Heb je al ervaring als bijvoorbeeld managementondersteuner of als medewerker bestuurlijk besluitvormingsproces bij een andere gemeente/organisatie? Dat komt zeer goed van pas!

Wat bieden we?
Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor één jaar. Zijn we allebei tevreden over je functioneren, dan zetten wij deze graag om in een vast dienstverband. De functie van de managementondersteuner (Medewerker bedrijfsvoering I) valt in schaal 9 (max. € 4.752,00 bruto per maand- op basis van 36 uur per week). Daarnaast kent Wassenaar uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je salaris. Deze kun je inzetten voor verschillende doelen, zoals het volgen van een opleiding, als extra salaris of voor verlof. We hebben een sportbudget van maximaal € 300,00 bruto per jaar. Ontwikkeling van talent is zeer belangrijk, ook als het gaat om jouw ambities. Voor de uitvoering van je werkzaamheden krijg je een mobiele telefoon in bruikleen, deze mag je ook privé gebruiken. De mogelijkheden voor verdere ontwikkeling kunnen we met elkaar bespreken. Daarnaast hebben wij goede reiskosten. Tot slot wordt je pensioen opgebouwd bij het APB. Lees hier mee over onze arbeidsvoorwaarden.
De organisatie
De organisatie telt ruim 200 medewerkers en heeft een platte organisatiestructuur. Onze medewerkers staan dicht bij het bestuur en de inwoners. De sfeer wordt gekenmerkt als open en collegiaal, met veel ruimte voor nieuwe ideeën en eigen inbreng. De kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht zijn leidend in onze werkcultuur.
Jouw eenheid - Ondersteuning
De eenheid Ondersteuning bestaat uit de collega's van het Bestuurssecretariaat en Kabinet & Representatie, de bestuur ondersteuner, managementondersteuners, projectondersteuners en de collega's van Facilitaire zaken. Een team van betrokken, enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. De samenwerking tussen de managementondersteuners en de bestuur ondersteuner verloopt als een geoliede machine. Onderling is er een goede spirit. We stellen ons flexibel op en zorgen zo voor een altijd prettige werksfeer. Met humor houden we de werkzaamheden luchtig. Lees hier meer over de andere eenheden.
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. DienstverbandBepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijdOmvang functieFulltime/ParttimeSalaris€3317Aantal posities1Uren32-36 uurPlaatsWassenaarProvincieZuid-HollandLandNederlandContact
  • ,


Functie:ondersteuner
Startdatum:01-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4752 – 4752
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Lagardère Travel Retail via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Katwijk
  2. Ondersteuner Lagardère Travel Retail 01-02-2024

Bekijk ook andere vacatures