Kersten Hulpmiddelen
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Locatie: Den Haag
Uren: 32 - 40 uur per week (4 a 5 dagen per week)
Deel dit verhaal:
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien. Voor onze vestiging in Den Haag zijn wij op zoek naar een medewerker klantenservice. Vanuit deze vestiging ontzorgen wij gemeenten door middel van opslag, levering, onderhoud, reparatie en keuringen van cliënt gebonden hulpmiddelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan rolstoelen, aangepaste fietsen, douchestoelen.
Wat ga je doen?
Jij past bij ons…
Dit breng je mee aan kennis en ervaring
Wat kun je verwachten?
Ga jij ervoor?
Dit is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan direct je korte motivatie en CV naar . Voor meer informatie kun je met bellen op .
Functie: | administratief medewerker klantenservice |
Startdatum: | 24-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kersten Hulpmiddelenspecialist via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Katwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
© Katwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.