Vacature Medewerker Klantcontactcentrum

Medewerker Klantcontactcentrum in s-Gravenhage

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een uitdagende en betekenisvolle baan waarin je echt een verschil kunt maken? Kom werken bij de Huurcommissie! Wij zijn dé autoriteit op het gebied van huurprijzen en aanverwante vragen in de (sociale) huursector. We bieden onafhankelijk advies en doen bindende uitspraken bij conflicten tussen huurders en verhuurders. Vanwege nieuwe wetgeving breiden we onze taken uit en zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker voor ons klantcontactcentrum.

Wat bieden wij jou
  • Salaris tussen de € 2595 en € 3238 o.b.v. 36 uur!
  • Werken bij de Huurcommissie!
  • Tijdelijke opdracht met kans op verlenging!
  • Functie tussen de 24 en 36 uur!
Wie ben jij

Als medewerker klantcontactcentrum bij de Huurcommissie ben jij iemand die graag mensen helpt en problemen oplost. Met jouw communicatieve vaardigheden weet je iedere vraag helder te beantwoorden en complexe situaties duidelijk uit te leggen. Werken met geautomatiseerde systemen gaat jou goed af en je kunt snel schakelen tussen verschillende applicaties. Je hebt kennis van wettelijke regelingen rondom huur en verhuur en kunt deze toepassen in je dagelijkse werk. Lastige gesprekken ga je niet uit de weg en je zorgt altijd voor een tevreden klant.

  • Je spreek en schrijft uitstekend Nederlands;
  • Je hebt minimaal een MBO+ opleiding en HBO werk- en denkniveau.
Wat ga je doen

Als medewerker van ons klantcontactcentrum ben jij het eerste aanspreekpunt voor huurders en verhuurders met uiteenlopende vragen over huurprijzen, servicekosten en onderhoud. Je taken zijn onder andere:

  • Telefonisch informeren en adviseren van huurders en verhuurders;
  • Raadplegen van informatiebronnen en zelfstandig afhandelen van vragen;
  • Registreren van alle binnenkomende vragen in onze systemen;
  • Doorverwijzen van complexe vragen naar de backoffice;
  • Versturen van formulieren en folders;
  • Meedenken over verbeteringen in onze dienstverlening en processen;
  • Nieuwe medewerkers inwerken;
  • Ontvangen en begeleiden van digitale zittingen.
Waar ga je werken

Je gaat werken bij de Huurcommissie, een open en informele organisatie waar betrokkenheid en passie voorop staan. Met zo’n 170 collega’s werken we dagelijks aan een eerlijke en transparante huurmarkt. De Huurcommissie valt onder de minister voor Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening en bestaat uit een zelfstandig bestuursorgaan en de Dienst van de Huurcommissie. Bij ons zijn de lijntjes kort en kennen de medewerkers elkaar goed. We hechten waarde aan diversiteit en zien dit graag terug in ons personeelsbestand.

Sollicitatie

Ben jij de gedreven medewerker klantcontactcentrum die we zoeken? Solliciteer nu en maak deel uit van ons team!

Let op: zonder motivatiebrief en CV kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.

Solliciteren kan tot 11 juni 08:00 uur.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:Callcentermedewerkers, inkomende berichten
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3238 – 3238
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via ifar@tempo-team.nl of 070-3130750. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures katwijk
  2. Medewerker Klantcontactcentrum Tempo-Team 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures