Vacature Medewerker inkoop

Medewerker inkoop in s-Gravenhage

Bedrijfsomschrijving

Het COA bestaat sinds de ingang van de Wet Centraal Orgaan opvang asielzoekers (1994). De wet wordt uitgevoerd om alles te regelen voor asielzoekers van opvang tot begeleiding naar de toekomst. Sinds 2008 biedt het COA in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, het programma Voorbereiding op inburgering (V-inburgering) aan. Het programma bereidt statushouders voor op het leven in de gemeente en de inburgeringsplicht. Het COA zoekt ambitieuze en betrokken professionals die zich willen inzetten voor de opvang en begeleiding van vluchtelingen in Nederland. Je komt dus te werken in een dynamische omgeving waar je een directe bijdrage levert aan de maatschappij. In deze functie werk je op het hoofdkantoor in Den Haag, dit is vlak naast het Centraal Station van Den Haag en is dus goed te bereiken met het openbaar vervoer of de (elektrische) fiets. Wel dient er rekening gehouden met betaald parkeren.

Functieomschrijving

Ben jij een dienstverlenende kracht met ervaring in inkoopgerelateerde vraagstukken? Heb je oog voor detail en in het bezit van een NEVI1-certificaat? Dan nodigen we je graag uit voor een gesprek!

Je staat paraat om vragen en problemen snel en efficiënt af te handelen, en dit doe je met uitstekende communicatieve vaardigheden. 

In de rol van helpdesk medewerker binnen het Inkoopservicepunt ben jij het eerste aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot inkoop. Naast het beantwoorden van vragen, behoort ook het beheren van stamdata van leveranciers, contracten, artikelen en services tot jouw verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat de werkinstructies actueel zijn en draagt bij aan een gestroomlijnde werkwijze binnen het team. Verder ben je verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages om potentiële knelpunten te identificeren zoals ATB-rapporten. Ook ben je belast met het beoordelen van bestelorders en CIM-facturen die afwijken. Je bent nauwkeurig en in staat om snel en doeltreffend te reageren op afwijkingen.

Functie-eisen
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je beschikt over een NEVI-1 Certificaat, of andere relevante opleiding;
  • Je hebt ervaring met zowel SAP/AFAS als Excel en Sharepoint. 
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris van €3355,51 bruto per maand;
  • Een fulltime werkweek van 36 uur in een uitdagende omgeving;
  • Een tijdelijk dienstverband met kans op verlenging;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer van maximaal €25,20 netto per gewerkte dag;
  • Opbouw van vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw vanaf de eerste dag.


Functie:assistent inkoop
Startdatum:22-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Vast
Salaris:3350 – 3350
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.degroot@werk.olympia.nl of Stefanie de Groot. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures katwijk
  2. Medewerker inkoop Olympia 22-05-2024

Bekijk ook andere vacatures