Medewerker Digitale Informatievoorziening
Locatie:
Inhoud
Functieomschrijving
Heb jij affiniteit met het digitaliseren van dossiers en klantcontact? Vind je het leuk om in teamverband te werken en wil jij ervoor zorgen dat al onze medewerkers met één druk op de knop de juiste documenten tot hun beschikking hebben? Dan is de vacature Medewerker Digitale Informatievoorziening (DIV) bij de Autoriteit Consument & Markt ( ACM ) echt iets voor jou!
Wat je doet als Medewerker Digitale Informatievoorziening
Digitale informatievoorziening bij de ACM is belangrijk in de toekomst, maar het verleden speelt ook een belangrijke rol. Van de kennis en informatie uit het verleden kan je veel leren, het dient als bewijs, maar er kunnen ook eventuele toekomstige fouten mee worden voorkomen. De afdeling DIV is verantwoordelijk voor het vastleggen van informatie en het terugvinden van deze informatie. Als Medewerker Digitale Informatievoorziening is het aan jou om de informatiehuishouding zo goed mogelijk op orde te brengen en te houden. En de medewerkers van ACM hierin te begeleiden. Je komt terecht in een hecht team waar communicatie en goede samenwerking essentieel is.
Het DIV-team is verantwoordelijk voor het registeren van inkomende en uitgaande post, het archief, de Infotheek, het centrale klantcontactpunt (DIV-Desk) en het archiefbeleid en -advies. Als Medewerker Digitale Informatievoorziening registreer je dagelijks alle in- en uitgaande post in het zaaksysteem en je beheert, controleert, beoordeelt en bewerkt (e-)dossiers. Je bent mede verantwoordelijk voor dit hele proces. Van selectie tot goedkeuring tot vernietiging. Ten behoeve van het archief werk je mee aan het digitaliseren van papieren archief en werk je mee aan de overdracht naar het Nationaal Archief. Voor onze Infotheek onderhoud en registreer je tijdschriften en boeken in BiBIS.
Je pakt een actieve rol in alle vragen en situaties met betrekking tot archiefzaken. Ook denk je actief mee met de vraag hoe de ACM het zaaksysteem makkelijker kan inzetten in de dagelijkse werkzaamheden en het actualiseren van bestaande processen. Snap jij het belang van het bewaken van de datakwaliteit? Dan is deze functie een uitgelezen kans voor jou om de volgende stap in je loopbaan te zetten!
Wat maakt werken bij de ACM zo leuk?
Functie-eisen
Wie ben jij?
Je bent digitaal-vaardig, flexibel, secuur, leert snel en kan werken onder tijdsdruk. Je bent een teamspeler, maar ook zelfstandig werken gaat je goed af. Door je werkervaring zie je dat samenwerken de sleutel voor succes is. Je bent bekend met de digitale ontwikkelingen en bent hier enthousiast over. Je bent klantgericht en ziet het belang in van een goed archiefbeheer in. Je staat open voor nieuwe ontwikkelingen bij DIV. Daarnaast ben je communicatief vaardig en je voelt je verantwoordelijk voor je werk. Je gaat niet weg voordat het werk gedaan is.
Daarnaast heb je:
Voldoe je niet exact aan alle bovengenoemde punten, maar denk jij dat je een geschikte kandidaat bent? Overtuig ons dan met jouw motivatiebrief!
Word jij onze nieuwe collega?
Als je interesse hebt in deze functie, solliciteer dan snel! Dat kan via onderstaande button met je CV en motivatiebrief. Als je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek, bellen we jou om dit samen in te plannen. We streven ernaar om de gesprekken zoveel mogelijk live te doen. Zien we het allebei zitten? Dan sluiten we af met een arbeidsvoorwaardengesprek.
De selectiegesprekken kunnen zowel gedurende als na de wervingsperiode plaatsvinden. Dit kan betekenen dat we de vacature eerder sluiten als we een geschikte kandidaat hebben gevonden.
De gesprekken zijn er niet alleen voor ons om jou te leren kennen, maar ook voor jou om ons en onze organisatie te leren kennen. Uiteindelijk is het pas echt een match als de klik er van twee kanten is. Het inwinnen van referenties en het maken van een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.
Heb je inhoudelijke vragen over de functie dan kun je terecht bij Richard van der Boon (Manager team DIV) via . Voor andere vragen kun je terecht bij () via serkan [punt] aydin [at] acm [punt] nl of .
De ACM streeft ernaar een werkgever te zijn waar iedere medewerker, ongeacht leeftijd, sekse, geaardheid, etnische afkomst en arbeidsbeperking, voor wil werken. Werken aan maatschappelijke vraagstukken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Arbeidsvoorwaarden
Salarisniveau schaal 6 Maandsalaris Min €2595 - Max. €3238 (bruto) Dienstverband Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd Contractduur Je begint met een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op vast. De proeftijd bedraagt één maand. Minimaal aantal uren per week 32 Maximaal aantal uren per week 36Overige arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
Over de ACM
De ACM draagt met ongeveer 800 professionals bij aan een gezonde economie door markten goed te laten werken voor mensen en bedrijven. Nu en in de toekomst. Wij willen marktproblemen oplossen en waar mogelijk voorkomen door het effectief en efficiënt inzetten van ons brede palet aan instrumenten. Dit doen we onder meer door toezicht te houden op de rechten en belangen van consumenten en mededinging. Denk aan kartelvorming, marktmacht, fusies en overnames.
Over de Directie Bedrijfsvoering
De ACM bevordert kansen en keuzes voor bedrijven en mensen. De Directie Bedrijfsvoering draagt hieraan bij door het leveren van moderne producten en diensten die maximaal ten dienste staan van het primaire proces. Het HRM-beleid, financieel beheer, ICT-middelen, informatievoorziening, facilitaire ondersteuning en huisvesting sluiten aan op het probleemoplossend werken binnen de ACM en de daarvoor vereiste flexibele inzet van mensen en middelen. Daarnaast heeft de directie een centrale rol in het doorvertalen en handhaven van (wettelijke) kaders en richtlijnen op vrijwel alle gebieden van bedrijfsvoering waaraan ACM moet voldoen.
Functie: | medewerker digitale informatievoorziening |
Startdatum: | 23-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2595 – 3238 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Autoriteit Consument & Markt via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Katwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
© Katwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.