Vacature HR Officer

HR Officer in Rijnsburg

Bedrijfsomschrijving

De organisatie waar jij met veel plezier gaat werken zit gevestigd in Rijnsburg. Van oorsprong een familiebedrijf wat al jaren bestaat. Ze bestaan uit meerdere bedrijven met ieder zijn eigen klantfocus. Het is een bloemen groothandel met een brede scala aan bloemen, planten en decoraties. Ook al heeft ieder bedrijf zijn eigen identiteit, hun familie- en kernwaarden zijn hetzelfde. Betrokken, verbindend en ondernemend. Een organisatie waar je je meteen thuis voelt.

Ga jij hier aan de slag, heb je naast een prettig salaris nog veel meer leuke voorwaarden. Denk aan de mogelijkheid om te groeien, een moderne werkplek met een staand bureau, iedere dag vers fruit én elke maand ontvang jij een prachtige bos bloemen óf plant om mee naar huis te nemen!

Ze zijn overigens goed bereikbaar vanuit Den Haag, Leiden en Zoetermeer met de auto, waar je de auto voor de deur kunt parkeren. Openbaar vervoer is iets lastiger, maar met de elektrische fiets ben je helemaal gezond bezig.

Functieomschrijving

In deze rol als HR Officer zet jij je in voor het personeel en zorg jij voor de tevredenheid van de medewerkers. Je bent iemand die wordt gezien en gezien wilt worden. Met jouw pro actieve houding ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van alle hr-gerelateerde zaken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevende en regelt alles rondom in-, door- en uitstroom.

Hoe ziet een dag eruit?

  • Je houdt je bezig met het verwerken van de gehele HR-administratie van contracten tot aan verlofregistraties;
  • Je beantwoordt vragen van medewerkers en spart eventueel met de HR-business partners;
  • Je organiseert interne evenementen en activiteiten en bent up to date van de ontwikkelingen op HR gebied.

Ook al kun je goed zelfstandig werken, werk je zeker niet alleen. Je komt namelijk terecht in een hecht en warm team van 10 collega’s. Jouw directe collega’s zijn drie HR-officers en samen vorm je één team.

Het betreft een fulltime functie, maar 32 uur per week is bespreekbaar.

Functie-eisen

‘Geen zorgen, we zijn op zoek naar twee collega’s, van beginnend tot meer senior!’

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in een HR omgeving;
  • Ervaring met AFAS of soortgelijk personeel systeem;
  • Affiniteit met een commerciële-, of handelsorganisatie.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de €2.800 en €3.600 bruto per maand op basis van 40 uur, op basis van kennis en kunde;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • Direct op contact bij de opdrachtgever;
  • Korting op je sport abonnement;
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en cursussen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Een eigen foundation met maatschappelijke betrokkenheid;
  • Regelmatig leuke uitjes, toernooien of evenementen om collega’s beter te leren kennen.

Kortom, dit is een heel leuk familiebedrijf waar je een onderdeel van wil zijn. Zij zoeken twee collega’s, Junior en Senior, daarom is er een hoop bespreekbaar. Het eerste contact is met ons, daarna zal je op gesprek gaan in Rijnsburg. Heb je eerst nog een brandende vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.



Functie:medewerker servicedesk hr
Startdatum:22-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3600 – 3600
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Katwijk
  2. HR Officer Olympia 22-01-2024

Bekijk ook andere vacatures