Vacature Customer Success Manager

Customer Success Manager in Noordwijk Zh

Pepperflow | Planning & Control Software

We zijn op zoek naar jou!

Customer Success Manager

Heb jij passie voor het creëren van duurzame klantrelaties en bevorderen van de groei binnen een innovatieve omgeving? Lees dan snel verder!


Wat kan jij verwachten?

Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor het behoud en de groei van onze klanten door middel van cross- en upsell strategieën. Je zorgt ervoor dat klanten tevreden zijn met de inzet van de modules van Pepperflow. Tevens ben jij verantwoordelijk voor het opstellen en monitoren van de effectiviteit van onze software bij de klant. Je werkt nauw samen met collega's uit verschillende teams. Met elkaar houden jullie de klant tevreden en verstevigen jullie de Pepperflow community.

Je krijgt een uitgebreid inwerktraject om het product, maar ook de organisatie en haar cultuur tot in de haarvaten te leren kennen door te starten met het ondersteunen van huidige implementaties, het uitvoeren van support- en testwerkzaamheden en het inrichten van product demonstraties. Uiteraard ga je ook al met enige regelmaat met onze consultants en accountmanagers mee naar klanten.

  • Veel contact met klanten
  • Persoonlijke ontwikkeling en voldoende doorgroeimogelijkheden
  • Een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een jong en gedreven team dat zowel hybride als in Noordwijk werkt
  • De kans om als Pepperflow-expert jouw klanten verder te helpen

Wat zoeken wij?

Betrouwbaar

Je zegt wat je doet en je doet wat je zegt

Communicatieve Vaardigheden

Je kunt goed luisteren, geduldig uitleggen, enthousiasmeren en relaties onderhouden

Pro-actief

Altijd een stap vooruit en het beste voor de klant

Sociaal

Klant en collega ervaren contact hebben als een cadeautje

TAKEN

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor klantretentie
  • Je bent verantwoordelijk voor een duurzame groei van klanten door middel van cross- en upsell
  • Je bent verantwoordelijk voor het waarborgen van klanttevredenheid met betrekking tot het gebruik van de modules van Pepperflow
  • Je draagt bij aan het opstellen en monitoren van de effectiviteit van de inzet van Pepperflow bij de klant
  • Je analyseert het gebruik van Pepperflow door de klant en brengt trends en ontwikkelen in kaart
  • Je signaleert trends en ontwikkelingen en acteert hierop richting de klant en collega's
  • Je verbindt klanten met als doel de inzet van Pepperflow kwalitatief te verbeteren bij de klant

Maak kennis met jouw team

AGENDA

09:30

Crosspoint Offices Noordwijk

Customer overleg

Samen met alle klantgerichte functies delen we bijzonderheden rondom het product en onze klanten, we vragen of bieden hulp en bespreken de aanpak van projecten.

Voortgangsgesprek met een klant

Je voert een gesprek met een gemeente die al een aantal jaar gebruik maakt van Pepperflow. Je vraagt hen naar de tevredenheid en denkt pro-actief mee over de ontwikkeling in het gebruik van Pepperflow.

09:00

Jouw thuiswerkplek

Klantgesprekken voorbereiden

Jij hebt vandaag twee klantgesprekken op de planning staan. Ter voorbereiding bekijk je de actuele klantinformatie in het CRM: welke functionaliteiten gebruiken de klanten, wanneer was jouw laatste gesprek en welke (aandachts)punten zijn er toen besproken?

10:00

Op locatie bij de klant

Voortgangsgesprek met een provincie

Jij gaat langs in het provinciehuis om de voortgang van het werken met Pepperflow te bespreken.

Voortgangsgesprek met een gemeente

Het tweede gesprek van de dag vindt online plaats. Ook met deze klant bespreek je hoe zij Pepperflow toepassen en of dit naar alle tevredenheid is. Daarnaast bespreken jullie de ambities van de organisatie op het gebied van de digitalisering van Projectmanagement. Jullie spreken af om hier binnenkort een inhoudelijke sessie aan te wijden.

09:00

Crosspoint Offices Noordwijk

Administratie

Jij hebt de afgelopen dagen veel gesprekken gevoerd. Nu is het tijd om te controleren of jij alles goed hebt vastgelegd in het CRM, zodat de gehele organisatie een goed beeld heeft van de situatie bij de klanten.

12:00

Crosspoint Offices Noordwijk

Lunch met collega's

Vandaag beginnen er twee nieuwe collega's. Om deze collega's een warm welkom te geven, wordt er een lunch georganiseerd.

14:00

Crosspoint Offices Noordwijk

Overleg met sales-collega's

Jij hebt de afgelopen week een aantal commerciële kansen gecreëerd. Deze bespreek jij met jouw collega's van team Sales & Marketing.

09:00

Crosspoint Offices Noordwijk

Administratie

10:00

Crosspoint Offices Noordwijk

Overleg met Consultant

Eén van onze klanten heeft aangegeven behoefte te hebben aan extra uitleg over updateverzoeken-functionaliteit. Jij legt dit voor aan jouw collega zodat hij precies weet wat deze vraag inhoudt.

Online brainstorm

Samen met de Professional Services consultants heb je een brainstorm om de implementatie van een nieuwe module vorm te geven.

12:00

Crosspoint Offices Noordwijk

Lunch met collega's

16:00

Crosspoint Offices Noordwijk

Wat bieden wij?

  • Een gezellige sfeer in een gedreven en enthousiast team
  • Naast hard werken moet er voldoende tijd zijn voor ontspanning, daarom bieden wij 32 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek
  • Persoonlijke groei en ontwikkeling vinden wij belangrijk, hiervoor krijg jij een budget van 1000,- per jaar
  • Een fitte collega is een productieve collega, met bedrijfsfitness wordt jouw sportabonnement goedkoper
  • Goede borrelplanken en veel gezamenlijke activiteiten, zoals een jaarlijkse citytrip van twee dagen met de hele organisatie
  • Zowel onze hardware als software is gebruiksvriendelijk, daarom werk jij met een Iphone en Macbook
  • Omdat jij als Customer Success Manager vaak op de weg te vinden bent, bieden wij jou een elektrische lease-auto


Functie:customer manager
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pepperflow via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Katwijk
  2. Customer Success Manager Pepperflow 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures