Vacature Commercieel administratief medewerker

Commercieel administratief medewerker in Rijnsburg

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een groothandelaar in Rijnsburg. Niet zomaar een groothandelaar, maar dé groothandelaar dat decoratieartikelen ontwikkelt, produceert en verkoopt. Ze zijn internationaal opererend en doen voornamelijk de voorverkoop in Europa aan onder andere warenhuizen, retailers en tuincentra. Oorspronkelijk een familiebedrijf wat opa heeft opgezet en begonnen is in de droogbloemen. Een enorme groei doorgemaakt, maar ze zitten nog steeds in een groei en doen dit zo efficiënt, zorgvuldig en duurzaam mogelijk.

Een bedrijf met gepassioneerde collega’s, waar elke dag hard wordt gewerkt. Er heerst een prettige en gezellige werksfeer waar je nog steeds veel kunt leren.

Dit bedrijf is goed te bereiken vanuit Leiden, Den Haag en Haarlem met de auto. Je kunt gratis parkeren voor de deur.

Functieomschrijving

Als commercieel én administratief medewerker binnendienst ga jij aan de slag met de vernieuwing van collecties en de verkoop hiervan. Je bent iemand die goed zelfstandig kunt werken, maar in teamverband kun jij het best jezelf uiten. Je hebt veel contact met de salesmanagers en je beheert de verkooporders- en offertes. Daarnaast beheer je jouw eigen order- en offerteportefeuille.

Wat zijn verder jouw taken?

  • Je bewaakt en verbetert de workflow en de bijbehorende procedures;
  • Je beheert de orderleveringen;
  • Je draagt zorg voor een nauwkeurige administratie en facturatie.

Je hebt passie voor het vak, kunt goed prioriteiten stellen en deadlines bewaken. Zowel intern, heb je ook veel contact met externe logistieke dienstverleners. Het is een dynamische omgeving waar je komt te werken, maar eigen inbreng en initiatief wordt erg op prijs gesteld.

Dit betreft een parttime of fulltime functie tussen de 32 en 40 uur per week.

Functie-eisen
  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Aantal jaren ervaring in een commerciële en- of binnendienst functie;
  • Kennis van MS Office en Exact Globe;
  • Beheersing van de Nederlandse, Engels en Duitse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden

‘Loyaliteit en openheid kenmerkt de omgeving’

  • Salaris tussen de €2.800 en €4.000 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;
  • Winstdelingsregeling;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Ruimte voor eigen ontwikkeling en-/of trainingen die je kunt volgen;
  • Dagelijks gezonde lunch;
  • Leuke georganiseerde uitjes met het kantoor.

Ben jij op zoek naar een leuke gecombineerde functie tussen commercieel en administratief? Reageer dan snel! Heb je nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Ze zijn hard op zoek naar een leuke collega!



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:14-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Katwijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Katwijk
  2. Commercieel administratief medewerker Olympia 14-02-2024

Bekijk ook andere vacatures