Bedrijfsomschrijving
Deze arbodienst valt binnen een gespecialiseerde verzekeraar, met op maat gemaakte arbodienstverlening voor diverse brancheorganisaties, evenals aanvullende producten en diensten. Als gecertificeerde arbodienst opereert deze arbodienst volgens het taakdelegatiemodel. De klantenkring bestaat onder andere uit supermarkten, dierenspeciaalzaken, bloemisten, slagerijen en schoenherstellers.
In de komende jaren streven ze naar verdere groei, gebaseerd op hun kernwaarden: een persoonlijke benadering, oplossingsgericht denken, en expertise en vakmanschap.
Over MatchpartnerMatchpartner is een gespecialiseerd detacheringsbureau in de branches : Zorg en Welzijn, Arbo en Verzuim, Gemeente en Onderwijs. Dit doen wij vanuit de inhoud en hierbij stellen wij jou centraal. Wij vinden het belangrijk om een duurzame samenwerking aan te gaan en hierbij is gezelligheid en een klik ook zeker belangrijk, af en toe gezellig lunchen en koffie drinken met je vaste contactpersoon of sparren over je loopbaan is dan ook geen uitzondering.
FunctieomschrijvingAls administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de telefonische en administratieve ondersteuning van de casemanagers op de afdeling Zorg. Dankzij jouw nauwkeurigheid en efficiëntie verloopt alles vlekkeloos. Vaak ben jij het eerste aanspreekpunt (telefonisch) voor werkgevers of werknemers die contact opnemen.
Functie: | casemanager sociale zaken |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Matchpartner via semma@matchpartner.nl of 31634464492. Of bezoek hun website https://www.matchpartner.nl.
Deel de vacature:
Redactie Katwijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de katwijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
© Katwijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.